Veilige webshop
Kwaliteitsgravering
Verstuurd binnen een week
Verzending €4.50 (vaste prijs)

Neem contact op

Klantenservice

Welkom! Heb je een vraag of heb je hulp nodig met een speciale bestelling? Onze klantenservice helpt je graag verder. Klik hier om contact op te nemen.

Als je nog vragen hebt staat onze klantenservice voor je klaar support@skyltdax.freshdesk.com

Online plaatjes sinds 2004

Lees meer

Bestel jouw deurplaatje online

Makkelijk, comfortabel en betaalbaar

Veelgestelde vragen

Als je deurbord beschadigd is of de verkeerde levering is, neem dan onmiddellijk contact met ons op via support@skyltdax.freshdesk.com met als onderwerp 'Retouren'. Beschrijf de fout of schade kort. Het bord moet vervolgens worden teruggestuurd naar Skyltdax.se op het onderstaande adres. We zullen de schade beoordelen en je onmiddellijk een nieuw deurbord sturen als we van mening zijn dat de schade afkomstig is van onze productie of verzending. Adres: Skyltdax Box 5354 102 49 Stockholm Zweden
Zo onderhoud je je nieuwe bord: al onze messing borden hebben een beschermende laklaag. Hierdoor kunnen de borden zowel binnen als buiten worden gebruikt. Om de laklaag intact te houden: Reinig met lauw water, een beetje afwasmiddel en een zachte doek. Spoel af, droog af en sluit af met een dunne laag was zonder schuurmiddel (bijvoorbeeld autowas). Te vermijden: Sterke reinigingsmiddelen en borstels met harde haren, omdat deze de beschermende laklaag kunnen krassen of beschadigen.
Je bord wordt doorgaans binnen 3-7 werkdagen vervaardigd en naar je verzonden, afhankelijk van de huidige werkbelasting. We behouden ons het recht voor om vertragingen door de post, leveranciers, of andere onvoorziene gebeurtenissen.
De verzendkosten bedragen 4,5 euro per bestelling. Dit dekt de verzendkosten en administratiekosten.
Wanneer je aankoop is voltooid, zou je een orderbevestiging naar je e-mailadres moeten ontvangen. Dit zou onmiddellijk moeten gebeuren, maar geef enkele uren speling voor eventuele vertraging. Als je deze nog steeds niet hebt ontvangen, neem dan contact met ons op via support@skyltdax.freshdesk.com voor hulp.
Je bestelling is doorgekomen als je een ontvangstbewijs hebt ontvangen van skyltdax.se op het opgegeven e-mailadres. Als je met een kaart hebt betaald, ontvang je ook een e-mailbevestiging van Payex, die de kaarttransactie namens ons heeft verwerkt. Als je nog vragen hebt, neem dan contact met ons op via support@skyltdax.freshdesk.com.
Het bord zonder gaten wordt eenvoudig bevestigd met sterke dubbelzijdige tape, die natuurlijk wordt meegeleverd!
Ja, natuurlijk! Bij alle deurborden worden passende schroeven in de kleur van het bord meegeleverd.
Je kunt eenvoudig betalen met een creditcard of via factuur. We accepteren de meeste creditcards, zoals Visa en Mastercard. Creditcardbetalingen worden verwerkt in samenwerking met onze Zweedse creditcardprovider Payex en Nordea, voor de hoogst mogelijke beveiliging van online betalingen. Betalen via factuur gebeurt in samenwerking met Klarna AB.
Natuurlijk! Nadat je je eerste bord hebt ontworpen en aan je winkelwagen hebt toegevoegd, kom je bij de kassa. Daar is een knop onder je winkelwagen waarmee je meer borden kunt toevoegen. Je kunt ook teruggaan naar de startpagina en op een van de borden klikken. Je kunt eenvoudig meer deurborden bestellen met dezelfde tekst en inhoud door op de + of - knoppen naast elk bord op de kassa-pagina te klikken. Je kunt ook een deurbord verwijderen door op de min-knop te klikken totdat het geselecteerde deurbord verdwijnt. Je kunt gemakkelijk zien of je al deurborden in je winkelwagen hebt door de groene winkelwagenknop rechtsboven te bekijken, naast het Skyltdax-logo op de startpagina. Als deze knop er niet is, is je winkelwagen leeg.
Nadat je je deurbord hebt gekozen en ontworpen, klik je op "Voeg toe aan winkelwagen". Nu wordt je winkelwagen weergegeven, waar je meer van hetzelfde deurbord kunt toevoegen, er nog een kunt ontwerpen of je gegevens kunt invullen en doorgaan naar de betaling. Om door te gaan en te betalen, klik je op de knop "Aankoop afronden". Vul alle benodigde gegevens in, kies voor betaling met een kaart of factuur en voltooi je aankoop. Zodra dit is voltooid, ontvang je een ontvangstbewijs met alle gegevens op het opgegeven e-mailadres. Je deurbord wordt gegraveerd zoals jij hebt gewenst en binnen een week naar je huis verzonden.
Ja, absoluut! We kunnen je bord graveren met de exacte tekstgrootte die je wenst. Ons systeem is voortdurend in ontwikkeling, en er zullen meer maten beschikbaar komen op de website. Als je een grotere of kleinere lettergrootte wilt dan wat vandaag beschikbaar is, geef eenvoudigweg de gewenste grootte op in het berichtenvak! Je kunt de gewenste grootte opgeven voor elke regel tekst, bijvoorbeeld 10,5, 11,5, enzovoort, of "iets groter, iets kleiner", en dan regelen we dat.
De grootte die wordt weergegeven door het door jou gekozen deurbord op het scherm zal afhangen van je specifieke resolutie en computerscherm; dit kan niet worden omzeild. Het deurbord zal echter altijd in verhouding zijn met de tekst en er dus precies uitzien zoals je het hebt ontworpen, maar in de exact opgegeven werkelijke afmetingen. Als alternatief kun je de schermresolutie wijzigen totdat de schermgrootte overeenkomt met de opgegeven werkelijke grootte.

Winkelmandje

No products in the cart.

Menu